some problems using Windy Maps

• problems using the application:

1. when I clicked to display the route to the Supermarket Hope, the application had the first street on the left, when leaving my house. But this street can't have cars walking in that direction. it's against the other hand. That's a very serious problem.
    2. Even if a roundabout had been made almost a year ago, the application said to turn left, as if that roundabout did not yet exist. It is then missing to keep the application up to date.
    3. The application does not yet allow and does not use, the property number in the addresses. an avenue can be miles long. because of this, the application makes strange routes. He wanted me to go to a distant square, get around and go down to my street, when all he had to do was turn left just before, where my house was.
    4. I was pleased to hear the girl from the app, speaking in my language. It's still a little too fast, making it difficult to understand her instruction.

============== portuguese

problemas no uso do aplicativo:

1. quando cliquei para exibir a rota até o Supermercado Esperança, o aplicativo mandou virar a primeira rua à esquerda, ao sair da minha casa. Mas essa rua não pode ter carros andando nesse sentido. é contramão. Isso é um problema muito sério.
    2. Mesmo uma rotatória ter sido feita já a quase um ano, o aplicativo disse para virar à esquerda, como se ainda não existisse aquela rotatória. Falta então, manter o aplicativo atualizado.
    3. o aplicativo ainda não permite e não utiliza, o número do imóvel nos endereços. uma avenida pode ter quilômetros de comprimento. devido a isso, o aplicativo faz rotas estranhas. Ele queria que eu fosse até umas praça distante, contornasse e descesse para a minha rua, quando bastava ter virado à esquerda bem antes, onde estava a minha casa.
    4. Eu fiquei satisfeito de ouvir a moça do aplicativo, falando no meu idioma. Ainda está um pouco rápido demais, dificultando o entendimento da instrução dela.

Log in to reply

Windyty, S.E. - all rights reserved. Powered by excellent NodeBB
NodeBB & contributors, OSM & contributors, HERE maps
Terms and Conditions     Privacy Policy