premium upgrade
-
I upgraded to premium but when I go to the clock icon on the website on the lower right side of the ECMWF forecast model it continues to inform that the updates are every 12 hours although on my phone's app it is already updating every 1 hour . On the website I have the account made with my login. How do I know that it is updating every hour?
My email: pedrobiscoitomonteiro@gmail.com
best regards
Pedro MonteiroFiz actualização para premium mas quando vou ao ícone do relógio no site no sitio inferior lado direito no modelo de previsão ECMWF continua a informar que as actualizações são de 12 em 12 horas embora na app do meu telemóvel ja´está actualizar de 1 em 1 hora. No site tenho a conta feita com o meu login. Como é que passo a saber que está actualizar de hora a hora.
Meu email: pedrobiscoitomonteiro@gmail.com
Cumprimentos
Pedro Monteiro -
@pedrobmonteiro
With Windy Premium ECMWF is still updating every 12h on desktop and on mobile.
1h is the forecast step, not the update ! -
Hello @pedrobmonteiro The ECMWF is not updated every hour. With Windy Premium you get access to a 1-hour forecast. In the forecast for the specific location, you should be able to see hour by hour forecast instead of 0, 3, 6,...
In case you can't see it, check this post, it will help you access Premium features.
-
@idefix37 Obrigado
-
@petra-pik Obrigado