Windy Community
    • Unread
    • Categories
    • Groups
    • Go to windy.com
    • Register
    • Login

Baleares no son Países Catalanes

Windy Translation & Localization
    4
    7
    1.2k
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      Alberto Horrach
      last edited by

Hace unos días os avisé del error de que cuando buscas Baleares te sale como ubicación Países Catalanes. Ya os dije que este es un tema político muy delicado en nuestro país. He visto que no he sido el único en comunicaros este fallo y a todos nos contestáis que nos pongamos en contacto con la aplicación que se encarga de gestionar los mapas. Creo que sois vosotros los que tenéis que transmitirles el error ya que la.aplicación es vuestra responsabilidad. Si el error persiste tomaré la decisión personal de utilizar otra aplicación similar a la vuestra en las que ya he comprobado que este fallo no existe.
      Confío en que haréis lo correcto. Por lo demás os felicito. Es una aplicación muy práctica y cómoda de usar.

KorinaK G 2 Replies Last reply Reply Quote 2
      • KorinaK
        Korina @Alberto Horrach
        last edited by

@alberto-horrach Hello, please see the similar post https://community.windy.com/topic/17929/paises-catalanes-no-existen-es-españa/6

Korina

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          GonGon76 @Alberto Horrach
          last edited by

@alberto-horrach Si no solucionan esto deberiamos quitarnos la app. Yo soy Balear y me toca las pelotas que me pongan mis islas como catalanas. Somos españoles

A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            Alberto Horrach @GonGon76
            last edited by

@gongon76 Totalmente de acuerdo👍

KorinaK 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • KorinaK
              Korina @Alberto Horrach
              last edited by

@alberto-horrach @GonGon76 Hello, as mentioned in the post, we gather map data from OpenStreetMap.org. If the location name gets corrected there, we will update it on our maps in the future.

Korina

• L
                lbaugar
                last edited by

I have checked out the website openstreetmap.org and there is nothing about Països Catalans in Mallorca.
                Therefore, I kindly request that windy administrators review that huge error, so that Spanish and Balearic users don't uninstall WINDY APP.

Thanks

KorinaK 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • KorinaK
                  Korina @lbaugar
                  last edited by

@lbaugar We will correct this with the next map update.

Korina

• First post
                    Last post
                  Windyty, S.E. - all rights reserved. Powered by excellent NodeBB
                  NodeBB & contributors, OSM & contributors, HERE maps
                  Terms of Use     Privacy Policy