Metar
-
Boa tarde,
O Aplicativo não está mostrando o Metar do Aerodromo SWGN.
Grato, aguardando a correção.Fábio Menezes
-
@FabioMenezes Hello, could you specify where we do not display it?
-
-
@Gkikas-LGPZ @FabioMenezes Hello, thank you for the report. We will look into it.
Windy Community | Powered by excellent
NodeBB
