How to recover your Windy Premium (FastSpring)
-
If your Windy Premium isn’t restoring, make sure you’re logging in with the same Windy account you used during purchase.
Also double-check that you’re entering the exact Order Reference code from FastSpring (format: WINDYxxxxxx-xxxx-xxxxx).
If the code still fails, contact Windy support — they can manually verify the order and link it to your account. -
How can I transfer my premium rights to another computer or to more than one?
-
@yuvalyas
Just log in with the same credentials, email and password. -
Dear Support Team,
I use the Android app and Alipay. The payment was successful, but my account has not been activated.
I am not sure if I entered the correct email address at the time of purchase, because I did not receive any emails regarding the transaction.
In the Alipay payment interface, I cannot find the subscription Transaction code you mentioned.
Could you please resend the subscription Transaction code to my email address 121507768@qq.com so that I can activate my account?
My account details are:
Email: 121507768@qq.com
Username: 121507768
Thank you for your assistance. -
Je suis désolé de ne pas poursuivre mon abonnement, mais l'inexactitude de vos prévisions font que je me rabat vers des fournisseurs gratuits.
Cordialement. -
bonjour,
J'ai premium sur mon ordinateur, peut-on le mettre également sur mon téléphone, merci
-
@Constant-Jl
Bonjour,Oui bien sûr. Il suffit que vous vous connectiez avec les mêmes identifiants, e-mail et mot de passe, que ceux que vous utilisez sur votre ordinateur.
-
Mon compte est programmé pour être renouvelé le 3 mai.
Est-ce pour cette raison que le site ne se colorise pas et affiche toujours Premium en diagonale?
CDT Francis Langlade -
@francis.langlade
S’il doit être renouvelé le 3 mai, vous devriez encore bénéficier des avantages Premium aujourd’hui 1er Mai.
Mais c’est probablement parce que votre connection sur Windy est interrompue et que vous avez simplement besoin de vous reconnecter. -
@Korina
Jeg har nu haft abonnementet i over 1 år. I trækker betalingen automatisk hvert år.
Men jeg kan stadigvæk ikke logge mig på.
Der er ikke nogen steder, jeg kan skrive ordrenummer eller, hvad I kalder det.
Sp jeg vil meget gerne få en vejledning. Ellers må jeg afvise betalingen
/Jacob
jaabelsen@gmail.com -
@Jacob-Abelsen Hello, I sent specific instructions to you here in the direct chat window in the top right corner of community.
-
Bonjour, comment je fais pour avoir la nouveauté de la V50, merci
-
@annesam
https://community.windy.com/topic/40542/how-to-activate-your-live-storm-and-heavy-rain-alerts/49
Merci de ne pas dupliquer les mêmes messages. -
@Suty merci pour votre réponse mais je vois pas exactement ou en haut à droite, merci de m'indiquer.
-
@annesam I sent those instruction to different user. What exactly do you need?
-
How to recower windy pro
-
@ozgurbuzcaptain
Do you mean Windy Pro with a blue logo or Windy Premium with a red logo ?