Vous ne respectez vos engagements
-
-
@idefix37
I had exactly done it, but when it has asked for the payement reference and I put the only one I have, I mean the one of Google Play, it has rejected this ref as non valid. Therefore I am stuck. -
@Alaric-1
Hope an Administrator will help you. -
I followed all the necessary steps, but when asked for the payment reference, the one I provided from Google Play was deemed invalid. This has left me feeling stuck and unable to proceed.
In such situations, it's essential to seek assistance from the appropriate customer support channels. Contacting the customer support of the service you are trying to access can help resolve the issue. They can provide guidance and further assistance in validating the payment reference, enabling you to move forward. Stay persistent and communicate your situation clearly to increase the chances of finding a satisfactory resolution promptly.
-
Hi @Alaric-1 @Maverick-Blaze, if you purchase our subscription via Google Play or AppStore on your mobile devices, you need to restore the purchase on the same device.
In case of mentioned mobile services, there is no need to insert any reference number and it should be assigned automatically by clicking on certain button. However, there can be an issue in certain situations, but I would need detailed info about your specific case.
-
same issue
-
@robin-justin Can you please let us know, on which device you made a purchase? Or if you already meet any errors, please inform us as well.
-
@Alaric-1 said in Vous ne respectez vos engagements:
J'ai payé 20,99€ le 17 Mai par GOOGLE PLAY avec la référence de commande GPA.3337-8745-3993-71356, et je n'ai toujours pas accès à Windy Premium. Je vais demander à Google Play de me rembourser.
Bonjour, je comprends votre frustration. Pour résoudre le problème d'accès à Windy Premium après votre paiement de 20,99 € le 17 mai, je vous recommande de vérifier que vous êtes connecté au bon compte, de restaurer vos achats dans l'application et de vous assurer qu'elle est à jour. Si le problème persiste, contactez le support de Windy avec votre référence de commande GPA.3337-8745-3993-71356. Si aucune solution ne fonctionne, demander un remboursement à Google Play peut être une option.
-
@itsmaxpayne
Tu ne penses pas que depuis le 24 mai 2023, il a résolu son problème ? Ta réponse est tout à fait dans le style d’une réponse crée par ChatGPT ou autre Chatbot. D’autant que tu n’es sur ce forum que depuis 3 heures. En général on élimine ce genre de post. Merci de bien le noter. -
@idefix37
Je suis désolé que ce soit pertinent. Je m'occuperai certainement de cette question à l'avenir !