Windy Community
    • Unread
    • Categories
    • Groups
    • Go to windy.com
    • Register
    • Login

    Problém s platbou

    Non English posts
    2
    5
    583
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      MartinMach | Premium
      last edited by

      Dobrý den,
      rád bych si prodloužil předplatné, ale nedaří se mi zaplatit požadovanou částku. Zkoušel jsem i jinou kartu a pokaždé se mi na FastProngu zobrazí hláška "Litujeme, ale vaši objednávku nebylo možné přijmout. Ceníme si vašeho podnikání a rádi bychom vám pomohli dokončit tuto objednávku. Pro asistenci nás prosím kontaktujte.". Je možný jiný způsob platby?

      Děkuji, Martin Mach.

      SutyS 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • idefix37I idefix37 has marked this topic as solved on
      • idefix37I idefix37 marked this topic as a regular topic on
      • SutyS
        Suty Administrator @MartinMach
        last edited by

        @MartinMach Dobrý den Martine, již jsem kontaktoval Fastspring ohledně tohoto. Obecně nastal větší výskyt tohoto problému a po ověření naší strany, problem s implementací u nás není.

        Snažíme se dojít k řešení co nejrychleji, nicméně čekáme na reakci Fastspringu. Děkujeme za trpělivost.

        M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          MartinMach @Suty | Premium
          last edited by

          @Suty Děkuji za odpověď, lze zatím prodloužit můj účet? Odjíždím opět do zahraničí a funkční předpověď počasí by se mi docela hodila.
          Děkuji, Martin Mach.

          SutyS 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • SutyS
            Suty Administrator @MartinMach
            last edited by

            @MartinMach Bohužel to nejsme teď schopni zajistit, nicméně mohl byste to zkusit znovu? Sice nemám ještě vyjádření od Fastspringu, nicméně někteří uživatele psali že jim platba již prošla.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • SutyS
              Suty Administrator @MartinMach
              last edited by

              @MartinMach Ještě Vám můžu doporučit zakoupení předplatného v naší aplikaci na Android nebo iOS, jelikož tam využíváme jiného zprostředkovatele a tam je vše v pořádku. Pokud Vám například ještě neskončilo předplatné a nešlo by nové koupit přes tyto platformy, tak mi prosím napište a ja Vám to zruším, abyste si mohl koupit nové.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              Windyty, S.E. - all rights reserved. Powered by excellent NodeBB
              NodeBB & contributors, OSM & contributors, HERE maps
              Terms of Use     Privacy Policy