Problém s platbou
-
Dobrý den,
rád bych si prodloužil předplatné, ale nedaří se mi zaplatit požadovanou částku. Zkoušel jsem i jinou kartu a pokaždé se mi na FastProngu zobrazí hláška "Litujeme, ale vaši objednávku nebylo možné přijmout. Ceníme si vašeho podnikání a rádi bychom vám pomohli dokončit tuto objednávku. Pro asistenci nás prosím kontaktujte.". Je možný jiný způsob platby?Děkuji, Martin Mach.
-
-
-
@MartinMach Dobrý den Martine, již jsem kontaktoval Fastspring ohledně tohoto. Obecně nastal větší výskyt tohoto problému a po ověření naší strany, problem s implementací u nás není.
Snažíme se dojít k řešení co nejrychleji, nicméně čekáme na reakci Fastspringu. Děkujeme za trpělivost.
-
@Suty Děkuji za odpověď, lze zatím prodloužit můj účet? Odjíždím opět do zahraničí a funkční předpověď počasí by se mi docela hodila.
Děkuji, Martin Mach. -
@MartinMach Bohužel to nejsme teď schopni zajistit, nicméně mohl byste to zkusit znovu? Sice nemám ještě vyjádření od Fastspringu, nicméně někteří uživatele psali že jim platba již prošla.
-
@MartinMach Ještě Vám můžu doporučit zakoupení předplatného v naší aplikaci na Android nebo iOS, jelikož tam využíváme jiného zprostředkovatele a tam je vše v pořádku. Pokud Vám například ještě neskončilo předplatné a nešlo by nové koupit přes tyto platformy, tak mi prosím napište a ja Vám to zruším, abyste si mohl koupit nové.