Windy Community
    • Unread
    • Categories
    • Groups
    • Go to windy.com
    • Register
    • Login

    Nejde provézt platba za Premium

    Non English posts
    3
    5
    1.0k
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Petr Veselý 6P
      Petr Veselý 6
      last edited by

      Zdravím,
      chtěl jsem si zaplatit Premium přístup. A zadal jsem platební údaje své karty. Poprvé včera večer. To jsem si říkal, že jsem ospalý a něco jsem popletl.
      Ale te´d jsem to zkusil znova. Požadavek na platbu doputoval až do mé banky, kde jsou platbu schválil (secure potvrzení mobilem). Ale Vaše rozhraní stále tvrdí, že nejde platbu provézt.
      Máte tam nějakou chybku.
      Petr veselý

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Tomber42T Tomber42 moved this topic from Bug Reports on
      • D
        drimalj | Premium
        last edited by

        Včera jsem zaznamenal stejný výsledek, jen jsem platbu provedl přes Google Pay. Platbu jsem potvrdil a dál nic, žádná blokace na účtu. Uplynul měsíc a problém s platbami zjevně trvá. Poskytovatel služby se zbytečně připravuje o nové plátce.

        J.D.

        SutyS 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • SutyS
          Suty Administrator @drimalj
          last edited by

          @drimalj Dobrý den, vyskočila Vám nějaká chyba během tohoto procesu? Bohužel jde asi o nějakou chybu na straně Google Play a rádi bychom se o tom dozvěděli více, pokud je to možné.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drimalj @Suty | Premium
            last edited by

            @Suty Dobrý den, zkusil jsem platbu za Premium provést z výzkumných důvodů znovu a tentokrát úspěšně. Je možné, že jsem při prvním pokusu, poté co jsem potvrdil požadavek v bankovní aplikaci, už jsem se nevrátil zpět na platební bránu a nezmáčkl tlačítko Pokračovat. Žádnou chybovou hlášku jsem nezaznamenal. Teď jsem četl instrukce pozorněji, vrátil jsem se manuálně na platební bránu a po zmáčknutí tlačítka Pokračovat platba proběhla. Takže chyba byla asi na mé straně, ale tento postup je podle mě trochu nezvyklý. K provedení platby většinou stačí potvrdit požadavek na platbu v bankovní aplikaci a dále již platba proběhne automaticky.
            O chybu se tedy alespoň v mém případě zřejmě nejednalo a plyne z toho ponaučení, že je třeba pozorně číst instrukce.
            J.D.

            SutyS 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • SutyS
              Suty Administrator @drimalj
              last edited by

              @drimalj Dobrý den, moc děkuji za poskytnuté informace. Daná transakce probíhá mezi Vámi a Google Play, takže z naší strany je do tohoto procesu hůře vidět, nicméně budeme situaci monitorovat pokud by se jednalo o obecný problém.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              Windyty, S.E. - all rights reserved. Powered by excellent NodeBB
              NodeBB & contributors, OSM & contributors, HERE maps
              Terms of Use     Privacy Policy