@Korina
Jeg har nu haft abonnementet i over 1 år. I trækker betalingen automatisk hvert år.
Men jeg kan stadigvæk ikke logge mig på.
Der er ikke nogen steder, jeg kan skrive ordrenummer eller, hvad I kalder det.
Sp jeg vil meget gerne få en vejledning. Ellers må jeg afvise betalingen
/Jacob
jaabelsen@gmail.com
Latest posts made by Jacob Abelsen
-
RE: How to recover your Windy Premium (FastSpring)